Vilken Torsdag!!

Idag kommer Cilla hem.
Feldenkrais träff.
Och en föreläsning om Runor & Nordisk mytologi.
Wow, full fart!
 
Startar dagen på gymmet.
Kör inte hårt, men försöker få till något regelbundet. Det är kanske de som "ger nått".
 
Feldenkrais, denna gång försökte jag "samla" mej innan, så att jag skulle komma ihåg vad vi gjorde förra gången. Jag är hopplös på att komma ihåg.. tyvärr.
Förra gången "böjde" vi iaf kroppen åt sidan, och de jag kom ihåg var, att det var så skönt att "sära på revbenen" / "öppna upp" sidan, ist för att trycka ihop sidan, som gjorde ont!
Och SMÅ RÖRELSER.
Jag är ju överrörlig, så jag gjorde för mycket.
 
Ikväll var jag på ett jätte spännande föredrag.
Jag satt som "förtrollad".
Det handlade om Runor & Nordisk mytologi.
Nått jag ska börja läsa om...
 
Sandra kom, vi ska vänta på Cilla & Rickard som kommer från Kreta idag.
Sen ska vi åka till H-dal, och sova hos dem.
Men.......
 
De kommer inte hem!
P.g.a, dimman som gör så att planen blir inställda!
Så vad händer, jo
Rickard blir kvar i Sthlm (han skulle ändå dit imorgonbitti, i jobb).
Cilla får ta natt-tåget, med flera byten under natten. (så hon sover inte mycket denna natt).
Så hon kommer fram till stan, vid 07 på morgonen, å tar bussen hem.
Å jag & Sandra blir kvar hemma hos mej.
 
Jag sov inte bra denna natt.
Inge kul att inte veta OM Cilla kommer hem, lr inte.
 
Sandra & jag åker med Emil till H-dal, på fredag förmiddag.
 
Så, vilken torsdag!
Tänk vad saker kan ändra sig!!
Skönt att de löste sig, trots allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0