V. 39

Måndag 22 september!
 
Vaknade tidigt, efter en natt, då jag också vaknat nån gång.
Undra varför!!?
Kan de vara för att jag ska upp tidigt (jag har ställt väckar klockan)
Lr för att jag ska göra flera saker under dagen. (jag blir ju stressad av för många saker).
Kan de vara "oro" för allt som sker nu, runt omkring, med alla.
Jaja, de märks, (kanske).
 
Idag startar jag också med en massa "medikament".
Vitaminer, "fat burning" & protein, och lite "nyttigare" mat = mera grönsaker.
+ Artros träningen för mina höfter.
(himmel i pannkaka vad hö. höft è i dåligt skick!) Lite svårt att acceptera.
De flesta övningar går bra. Lite problem med "tyngd överföringen", men framför allt, "att stå på ETT BEN, och jobba med gummiband.
De ska bli spännande å se (känna), hur de blir under träningens gång.
 
Fortsatte på gymmet,
Idag värmde jag upp med rodd.
Därefter lite lätt styrka, ben, axlar, armar, mage & rygg.
 
Å som sista pass, varm bassäng.
De tar det också, på höften. Även fast det är mindre belastning.
De känns efteråt!
 
Möte & studie cirkel CR på kvällen.
Idag handlade det om "hopp".
 
Ja, och ikväll åkte Sandra till Turkiet.
Önskar & hoppas att hon får en bra & givande semester tripp.
(lite roligt è de, för på kort tid, har alla mina tjejer varit på resa).
 
Snart dags för min tur!
 
Nu ska jag prova sova.
Först en stunds meditation, tror jag.
Kan behöva det!
Tack för denna dag.
Sänder en värmande tanke till mina fina flickor.
Och även till mej <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0