Trumresa

I lördags var jag på en Shamansk Trumresa,
och det var jätte givande och intressant.
Vi var en liten grupp, 4 st + "den trummande shamanen".
 
Först fick vi ta oss ner i "underjorden".
Vi utgick från en favoritplats, och när hon började "trumma", startade våran resa...
Jag hittade snabbt vägen ner...
och där hände de saker.
Det var en ganska fysisk (och nästan jobbig) resa. Och ont i kroppen.
De skedde nån sorts "förvandling".
Landskap/djur
Spännande.
 
Nästa resa gick uppåt.
De började med massa ljus, som stråla in. Kraftigt.
Sökte min guide..
Jag såg nån sorts munk/påve, sen en kung, välklädd, vackert "slott", ljust & fint.
Sen blev jag kall, över benen, drogs neråt, typ i nån "fängelsehåla"..
Lika spännande det.
 
Sista resan gjorde jag åt en annan..
Hon ville veta framtiden med en arbets kollega.
Den resa gick också bra,
Mycket stämde.
De var kul.
 
Ja, det var en härlig upplevelse.
Så mycket man kan få vara med om, när man reser...
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0