September rullar på

Undra om det är dags att dra i handbromsen!
 
Som jag skrev tidigare, så började det hända massa saker i början av september.
Nya träningar, massa träffar, inskolning och genomgång av en de ena & an de andra.
Studiecirklar, saker som ska läsas, bad, lovat mej själv att komma ut i naturen mera, och undersökningar mm.
Visst, det är bra & intressant att det händer saker, fast ibland känns det för mycket.
Och jag har även märkt det.
Jag sover sämre, får mera ont, hinner inte med saker hemma (sånt som är tråkigt), plockar inte undan, som jag brukar, "flyter" mest bara omkring, känner mej stressad & irriterad, vill bara vara ifred.
 
Eller rättare sagt,
NJUTER av kvällarna när allt för dagen är klart... jag får varva ner, tända ljus, krypa upp i soffan & landa.
Då känns det JÄTTE SKÖNT.
 
Å så är det nu!
 
Det är och kommer vara lite mycket, speciellt under september & oktober,
sen lugnar det ner sig (tror jag).
 
Jag får försöka "dra i tyglarna, och bromsa".
Känna in situationen.
Göra det som känns rätt.
Och bra.
 
Lagomt è bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0