Resan hem

Det hände en hel del, sista dygnet i U-sala.
(inget som egentligen rörde mej, men det känns på stämningen).
Det har varit en hel del, sista tiden.
Men som alltid, de ordnar sig.
På nått vis.
 
Jag sov inge bra, sista natten.
Vaknade tidigt.
Började förbereda för hemresan.
Jag kör bil, denna gång.
Emma och hennes kompis åkte med.
Då de hade en buss att passa i stan, kände jag en viss tidspress.
Och det var jobbigt.
Å vägen hem, är inte snabb. Fartkameror, och slingerväg.
Men de gick bra det också.
(även om kroppen & jag tog slut).
 
Väl hemma,
åt jag min medhavda lunch. (kände mej lite skakig & matt).
 
Sen bar det iväg på affären.
De va tomt på allt hemma.
 
Borta bra, hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0