Ny vecka, nytt försök..

God morgon Måndag!
Jag hade ställt klockan på 07.
Jag vaknade innan den ringde!
Inte pigg, bara vaken..
Å så stel & öm i kroppen!!
Är det höst-stormarna som spökar.
Försökte göra lite övningar på mattan, för att mjuka upp kroppen. Det gick dåligt!
Bara att acceptera.
 
Cyklade iväg till sjukgymnastiken på sjukan.... 2:a veckan, 3:de passet, där.
Vissa övningar går bra, några sämre. Nån skit-dåligt!
Bara att acceptera..
Pratade med sjukgymnasten om detta.... och hon tyckte jag skulle "backa", Ta det lite lugnare.
Så det är bara att acceptera, det också!
 
Vidare mot gymmet.
Ingen uppvärmning denna gång..
Utan gick direkt på träningen, som jag gjorde om lite grann... backade något.
Gjorde mindre..., "gör om, gör rätt".
 
Jag duger ändå.
 
Så skönt med en dusch, och mat.
Sen vilade jag lite.
 
Dags för bassäng-träningen.
Och idag gjorde jag väldigt mjuka försiktiga rörelser. Och det kändes jätte bra.
Det går faktiskt att vara i bassängen UTAN att ta i så himla mycket.
Skönt.
 
Cykla till Nya Ica Kvantum,
jag behövde handla lite.
 
Å sen var det dags att besöka HOLLY.
Lilla gumman har både matte & husse på vift idag.
Å hon var lika go å söt som vanligt.
Jätte länge sedan jag träffa henne.
 
Kvällen bestod också av studie-cirkeln, CR.
Ikväll var vi bara tre stycken.
 
De snurrar i mitt huvud.
Bör nog dra i handbromsen...
Jag vill så mycket, men jag behöver inte göra allt.
 
Det är bra ändå.
 
Blundar och tänker på mina fina underbara barn,
ger ER en bamse kram.
Älskar ER
Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0