Mitt i veckan igen!

Dagarna rullar på..
Morgonpigg är jag inte, fast tidigt vaknar jag ändå!
(min inre stress, tyvärr)
Önskar jag kunde styra över det helt.
Lagomt ska det ju vara.
 
Jag gjorde lite försiktiga övningar på mattan, för att väcka kroppen & komma igång.
2:a träffen på sjukgymnastiken på sjukan.
Värmde upp på bandet, gjorde sen 2 varv och de olika stationerna.
Idag gick det bättre att stå på ett ben, och använda gummibanden. Skönt.
Det känns lite löjligt. För övningarna är "enkla".
Men, eftersom jag har problem, så har jag viss svårighet, med några saker.
Och jag börjar förstå, varför jag har svårt att göra vissa saker.
 
Drog vidare till gymmet.
Rodd idag som uppvärmning. Därefter ungefär som förra gången.
För att kunna se någon skillnad, så är det till å "hålla igång".
Bara att kämpa på.
 
När jag kom ut från gymmet så SNÖADE det!!
Och det kändes riktigt kyligt.
Bestämde då, att inte cykla till Ulla och plocka äpplen.
För kallt. Och för jobbigt. Det blir lite för mycket ibland.
 
Jag gick på "lunch konsert" i G:a kyrkan.
De var jätte bra att spela.
Många fina låtar, som jag kände igen & förknippa, speciellt med dans.
Tänkte på mej & mamma, och hur många gånger vi for tillsammans på dans.
Å vi bägge fick dansa mest hela tiden.
Vi hade så kul. Å vad jag saknar den tiden.
Jag blev så berörd av musiken & känslorna, så tårarna kom några gånger. Å de bara rann..
Skönt.
 
Sen gick jag på stan ett tag. (köpte ett halsband, ett kors, för 20 kr).
Det finns så mycket fint.
Det skulle vara roligt att handla lite. Men, jag behöver inget. Klarar mej så bra utan.
 
Hann vila ett tag, innan det var dags för kvällens Meditation / Osho.
Denna gång gjorde vi "skakning" (kundalini).
Lätt skakning, sen dans, därefter avslappnat känna hur det känns i kroppen, och till sist, vila.
 
Så denna dag innehöll en hel del.
Känner mej nöjd. Mer än nöjd.
 
Tack & God natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0