Förändring!

Något har ju hänt!
 
Jag som skrev några rader här (nästan) VARJE dag,
och nu går det flera dagar, nästan veckor ,mellan inläggen!
 
Jag har inga svar, om varför.
Fast, de behöver jag nog inte ha heller.
Utan nu är det så!
 
Det jag kände förut när jag skrev, var att jag ville skriva ofta/varje dag (jag har kanske ett "behov" av det).
När jag skrev, så fanns det saker i mitt huvud som ville ut, ändå tyckte jag inte att jag fick fram de jag ville.
Utan det blev (ofta), bara blaj.
Så därför kanske det nu är så, att jag behöver ett "andrum" och ligga lågt, med mitt skrivande.
(fast, nu är jag lite mera aktiv på FB ist).
Haha..
 
Så jag får se vad det blir av allt skrivande.
(jag har funderat länge på att gå en "skriv-kurs", få se om det blir av).
 
Tids nog kommer det att märkas.
 
Ops! Ser nu när jag ska lägga in en bild, att något har hänt där! Det ser inte ut som det gjort!! Vet knappt hur jag ska hitta mina bilder.
Tänk att det ska ändras hela tiden, utan att JAG har bett om det.
Jaja, jag lär mej väl snart..... just innan det blir dags för nästa ändring!
PS/ Det har även skett en förändring när jag kollat "förhandsgranskningen", och ska tillbaka för att publicera. Visserligen är det ett tag sen, men ändå. DS/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0