23 september, (en dag att minnas)

Haha, gårdagens meditation somnade jag ifrån!
Sen vaknade jag 04:25 i morse, och har varit vaken sen dess!!
Inte konstigt att jag börjar känna mej lite "Dizzy"
 
Och natt temperaturen har börjar krypa "ner".
Den visade + 0.4 grader tidigt.
För att sedan sjunka ännu mera när solen steg upp. Då visade den - 1.8 grader kallt! Huvva!! Brrr...
 
Ett längre pass lugn matt-träning - feldenkrais, mindfulness, artros-övn.
 
Åt en tidig frukost, gick till gymmet sen.
Frosten låg över gräsmattan. Jätte vackert.
Körde ungefär som igår, kanske lite mer armar.
Men ingen rodd. Behöver skona ryggen. De blev gå-bandet ist.
 
Lunch, enkel och nyttig.
 
Cyklade till Lungvik.
Läkar träff, ang./ inför ACT-programmet.
 
Idag har en stjärna tänds på himlen, och en ny Ängel är på väg.
Min morbror har hastigt lämnat detta liv, för att nu fortsätta sin vandring, mot något annat.
 
Ett TV-program jag har väntat på länge.
"Djävulsdansen".
Den berörde. Och den berör säkert många...
 
Grattis Kära Mor!
Ja, idag fyller (skulle min mamma fyllt år).
Så med extra tända ljus, delar vi något extra idag.
Tänker på dej, Saknar Dej
Love kära mamma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0