Sköna söndag

I morse vaknade jag för tidigt igen!!
Varför!!
Vad är de för mening, att vakna nästan mitt i natten, vara vaken några timmar, för att sen somna om igen!
 
Idag känner jag mej "trött" i kroppen,
känner för att ta det lugnt.
Dessutom regnar det!
 
Så jag slappar faktiskt i soffan, slö kollar på TV.
 
Ett litet ryck måste jag göra i alla fall.
För i morgon ska de börja byta fönster i lägenheten.
Så jag är tvungen att "möblera om" halva lgh!
 
Plocka bort allt ur fönstren + gardinerna.
Flytta på köksbordet.
Flytta på soffan. (å den va tung)
Röja framför fönstret i sovrummet, min yoga-matta, yoga-kudde, pilates-boll mm.
 
Massa stök, bara för att "de" ska komma och ställa till oreda några dagar.
Sen lär jag väl få städa efter dem också!!
 
Hungrig & choklad-sugen har jag varit HELA dagen (även igår).
Undra, om det är för att jag åt smörgås-tårta i fredags.
Behövs inte mycket, för att få igång suget.
 
Å humöret blir sämre...
De kan bero på värken också.
Så idag har jag haft en "piss/skit"-dag.
 
Prata med Sofie, då blev jag glad.
 
Och nu har jag nyss kommit hem från,
"Bara dansa meditationen".
Skönt att få röra på mej. Utan krav på att göra på ett speciellt sätt, lr prestera något.
Bara dansa som jag känner för...
Härligt.
 
Ikväll är jag anmäld till en distans healing,
de ska bli avkopplande & skönt.
 
Så nu tänker jag bara fortsätta göra så lite som möjligt.
Tack för denna vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0