Så var det ny vecka, igen!

Måste bara skriva några rader om natten..
Jag gjorde en distans healing igår, somnade såklart ifrån..
(men det gör inget, de tar ändå, där det behövs)
Det jag kände av, innan jag somnade, var iaf, ont i huvudet (på vä. sida), sen blev jag yr, och att det kändes jobbigt, en jätte jobbig känsla i kroppen. Så där så man vill bara sluta...... kanske därför jag somnade. Jag orkade inte vara kvar.
 
Sen vaknade jag till, efter 1 timme ungefär.
Å då var jag inge mera sov trött.
Så jag klev upp, en stund.
 
Gick sen och la mej. Somna. Sov till 4, vakna.
Somna om igen, klev upp, kl.07!
(är såå trött på de här nu!!)..
 
Jaja, måndag-morgon.
Väntar med spänning på, när hantverkarna kommer och börjar plocka ur fönstren.
 
Jag var borta mellan 8-11, på träning.
Å lugnt i fönstren.
 
Sandra kom, å vi luncha.
Lite små prat, om lite av varje.
Så mysigt att träffas.
 
Idag på badet, gjorde jag nått jag aldrig gjort.
Jag gjorde INGENTING!
Haha.
Jag tog på mej några flyt-saker, sen la jag mej å bara slappna av.
Å det var super härligt.
Så låg jag i 30 minuter.
Lyssna på Elvis, och flöt bort i tanken..
 
Inga fönster killar kom idag.
 
CR-cirkel ikväll.
Jag tror det var 6:e gången.
Så idag gjorde vi klart 1:a häftet.
Utvärdering - De mesta är bra. De som känns "för mycket" för mej, de tar jag med ro.
 
Jo, ikväll började REVENGE.
Så himla bra.
Spännande.
 
Min mobil börjar verkligen bete sig konstigt.
Ikväll hade jag inget kontakt med nätet, så det gick inte att skicka mezz, lr ringa.
Sen skrapar det i den ibland. Mycket mysko.
 
Nu vill jag sova, HELA NATTEN, Tack.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0