Ny Vecka 43

Måndag den 20-10-2014
 
Skön känsla, av att vakna upp tidigt på morgonen, fixa mitt kaffe, tända ett ljus, sätta mej å njuta av allt detta, och starta dagen i ett lugnt & skönt tempo, det är livskvalitet de!
 
Måndag, den dag i veckan som innehåller mest.
Egentligen fullfart, från början till slut..
 
Höst-rusk och duggregn mötte mej i morse, på väg till sjukan och höft-träningen.
En härlig sväng, skön, frisk luft. Småmysigt att ta mej fram, i gryningen.
Bland alla fallna löv..
 
Träningen funka ganska okej.
Jag känner att jag fått bättre balans, bättre koll, mer stabilitet.
Och det känns toppen.
Resten fortsätter jag att kämpa med (mot).
 
En sväng till gymmet.
Idag ökade jag på lite.
Nån vikt, nån "rep", och ett "set".
Avslutningen i stretch-rummet slår iaf alla rekord.
Så himla skönt.
"kredit" på träningen ;)
 
Bassäng-träningen kändes toppen.
Jag gjorde väldigt lite.
Töjde mest.
 
Kvällens möte, intressant, nytt material, nya svar.
Spännande.
 
Jo, idag kom det SNÖ!
Stora flingor. Huvva.
Som tur va, är det så pass varmt, så de försvann.
 
Mycket annat spännande och tokigt har hänt idag.
Men de håller jag för mej själv :)
Haha..
 
Ser att uppdateringar har skett!
Sånt ogillar jag.... när de händer massa saker som jag inte vet "varför"!
Men, det är bara att hänga med.. och gilla läget!!
 
Nu får de vara nog för idag.
Ser med glädje fram mot morgon-dagen.
Den har nått speciellt <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0