Nu börjar det närma sig slutet..

Ja, tänk vad tiden går..
sista veckan i oktober.... sen kommer ännu en mörkare månad!
Inte konstigt att jag längtar bort.
 
Vad har hänt sen sist..
(Kom inte ihåg vad jag skrev om äns)
 
Vi fick iaf lite minusgrader & SNÖ.
Massa snö!
(som tur va, så försvann det i helgen).
 
Jag var till Ström en sväng.
Lika trist som vanligt!
 
Helgen för övrigt var toppen.
Sofie & jag åkte å hälsade på Cilla.
Härligt att umgås med dessa HJÄRTAN.
Vi surrade och hade mys-tid.
Cilla & R hade fixat en super fin "walk in closet"
Super fint.
 
Massa god mat & gotta i helgen.
Relax på hög nivå.
Härlig skogs-promenad, i ett soligt väder. (dock blev vi en aning blöta om fötterna, fel sko-val!).
Hälsade på både May & pappa.
Kul å se pappa så pass mycket "bättre". Och ett väldigt bra prat, även lite om framtiden.
Bra tänk.
 
Omställningen av klockan tycker jag è SKIT DUMT!
Jag var jätte trött på kvällen.. de blev en himla lång dag!
 
Jag kan bara konstatera, att veckan varit bra.
Ser med spänning fram mot kommande...
Och sen känns det både bra & dåligt, med de avslut som sker i veckan.
Resultat - både bra & mindre bra.
 
Idag måndag,
har jag haft fullt upp, som vanligt.
Toppen bra väder, runt 10 + grader.
Träningen på sjukan gick okey, på gymmet gick det mindre bra. Det var tungsamt.
På badet  var de skönt, varmt & avslappnat.
CR - gick också bra. Fick en fin förfrågan.. får se hur jag gör.
 
Nu är alla hantverkare klara.
Så nu slipper jag allt spring i lgh.
Jag skulle behöva vända upp & ner på hela bohaget, och städa. Men de orkar jag inte..
Jag ska försöka få klart snarast.
När jag får lust ;)
Hihi.
 
Jaja..
Dags att säga God Natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0