När musten tar slut!

Igår hade jag en skit dag!
 
Jag märkte det redan när jag vaknade.
Ingen ork..
 
På artros träningen på sjukgymnastiken, gick det tungt.
Och så har jag ju så himla ont.
Jag pratade med Märit (sj.gymnasten). Frågade lite om smärtan, hur det fungerar egentligen med brosket, och allt runt leden, olika övningar, mm.
 
Hon tyckte att jag skulle ta det lugnare, "backa" i min träning.
När man är så "vältränad" som jag är, och bara får mera ont, så gör jag FÖR mycket!
 
Ha!
 
 
Sen när jag var på gymmet,
kände jag tydligt, att jag borde vara hemma och vila ist!
 
För när jag knappt orkar flytta runt, mellan de olika maskinerna.
Ännu mindre, knappt orkar byta handtag i apparaten.
Och i "slowmotion" prova dra i vikterna,
Ja, då har jag inget där att göra.
 
Men, eftersom jag redan var där.
För att träna.
Så försökte jag iaf.....!
(Är huvudet dumt, får kroppen lida!!)
 
Så igår kväll var jag helt veck!
La mej i ett hett bad, och bara doooog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0