Men OJ vilken SKIT NATT!

Jag är helt otrolig!!
Undra varför jag är på detta viset?
Otroligt dumt iaf!
 
Vad som hänt;
Jo,
Johannes, min kusin, skulle köra upp hit, från Sthlm natten till fredag.
Han skulle åka rund kl.24, och sa att han skulle skicka ett mezz när han åkte.
 
Jag somna kanske strax efter kl.23.
Vaknade igen ca 00:18.
Inget mezz!!
 
Jaja, kanske har han glömt mezza, lr inte åkt än.
Men jag kunde inte somna om.
Klev upp, kolla TV, fika, läste...
 
Jag får 1000 tankar i skallen...
Om allt!
 
Jag lyckades somna om.
Jag hade i vilket fall som helst, ställt klockan , för att ta bussen, om han inte skulle komma.
 
Så när jag klev upp för andra gången, hade jag fortfarande INTE fått något mezz.
Så vid halv 7 ringde jag.
Jodå, han var på väg. Och skulle hinna fram i tid!
Å han hade GLÖMT att mezza.
 
Men jag fick inte lång tids sömn denna natt.
Mitt eget fel!!
 
Varför oroa sig i onödan??
 
Fast det jag tyckte kändes jobbigast, är när jag känner att jag är "beroende" av andra.
Att jag ska behöva anpassa mej.
Vänta på andra. (kommer de inte i tid, Ja, då kanske jag inte hinner dit jag ska).
Å sånt gör mej stressad/irriterad.
 
Önskar att jag hade egen bil, så jag kan åka när jag vill.
(för just detta handlar om det, att kunna komma dit jag vill, utan att vara beroende av andra).
 
Men som sagt,
han kom, vi kom iväg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0