Lugna gatan..

Idag är det VILODAG!
INGA tider att passa, inget som jag behöver gå till... Så himla skönt.
 
Det blev en lång mjuk-start på dagen.
Kaffe, några tända ljus, lite töj & sträck-rörelser på mattan.
Några timmar data-tid & en del samtal som jag avklarade.
Grett.
 
Men sen, gjorde jag slut-ruschen med fönstren mm.
Strök & satt upp gardinerna, la på nya dukar, satt tillbaka soffan (tung som stryk!!)
Dammsög och torka golven.
Nu får de räcka, för ett tag.
 
Tog cykeln på affärn.
Dags att komplitera lite.
 
Vilket väder, visserligen grått, men 14 grader varmt!
Helt fantastiskt.
 
Eftersom det var ett så härligt höst-väder,
så tog jag mej en kvälls-promenad.
Så avslappnande och skönt.
 
Hann bara hem, byta om, till "mys-kläder", tända några ljus, lägga mej i soffan,
så mezza Sandra och fråga;  - om jag hade lust att ta en promenad.
Haha...
Jag svara; Yes.
Så de var bara att byta om, släcka ner & ta en ny, härlig kvälls-promenad.
 
Jätte skönt, även om det började regna. (så vi var en aning blöt, då vi kom hem).
Vi gjorde en bra sväng, hann prata en hel del.
Samtal när de è som bäst... bra att prata.... klok dotter jag har.
(alla mina flickor är fantastiska, helt underbara).
 
Sen ringde Hjördis, hon hade fixat "såpan" jag skulle få testa.
Det ska bli spännande, väldigt intressant.
Så nu ska här badas!
Å så nämnde hon nått "salt" också.. mycket spännande. (nått med magnesium)
Hoppas, hoppas...
 
Hon visa mej också några "övningar" som hon hade testat.. de ska jag prova.
Både med armar & ben.
 
Idag/natt fick Eva sin vila.. R.I.P. (skönt att slippa all smärta).
KRAM till hela familjen. <3
 
Det blev en helt okey dag, trots allt..
Tack & hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0