Lite förberedelser

Och lite annat smått och gott!
 
Jag har varit på stan en sväng.
Lite små fix hade jag att uträtta.
I morgon ska jag på begravning, så jag behövde ordna inför det.
Och sen ska jag till mammas grav också. (saknar dej så oerhört mycket).
 
Å i morgon kommer min kusin, Johannes.
Vi ska samåka upp till Rossön till begravningen.
 
Sen ska  jag på Feldenkrais, - det är iaf en väldigt lugn & bra träning.
De är väl kanske en av de träningar jag endast, borde syssla med!
 
Men sen ikväll,
ska jag på en intressant och spännande kanaliserad information och frågestund,
"Den nya tidens medvetenhet".
Hur de universella energierna påverkar oss, och vårt medvetande.
För personlig och andlig utveckling.
Det blir säkert jätte spännande.
Kul.
 
Ja, det var lite om denna dag.
Nu ska jag "vila lite", innan dagen fortsätter...
Kramiz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0