Ikväll skulle jag ha kunnat kliva på båten!

Ja, så kunde det ha varit.
Jag iväg på böljorna de blå..
 
De började i våras.
Jag var på en seans med Benny Rosenqvist (medium).
Han hade böcker till försäljning, och en lapp om
"Höstens Andliga resa, med tidningen Nära".
(en sån resa gjordes ifjol åxå, men den såg jag för sent).
 
Jag funderad hit och dit under ett par dagar.
Men så bestämde jag mej.
Så jag bokade resan.
Priset på själva båt resan var okej.
Jag fick lägga till lite extra, eftersom jag skulle ha "enkel-tillägg".
 
Det kändes jätte bra, och spännande.
Lite pirr i magen.
Men, efter ett par dagar började jag vakna med "känslan av", att jag inte skulle åka.
Så efter nån dag, ringe jag och avboka.
Så blev det!
 
Så därför,
blev det ingen Kryssning, med Näras andliga resa, denna gång heller.
(för det var ikväll, den 13/10 kl.18, som båten skulle gå...
Och komma tillbaka i morgon.
 
Och min tanke i våras var,
att först åka på denna resa, mån - tisdag.
Och på onsdag, åka ner till Ödeshög, gå in i 11 dagars retreat/meditation (igen) i tystnad.
Och därefter kliva på flyget på en långresa, till varmare breddgrader.
Typ från okt/nov - till april/maj,
men så blir det nu inte!
Känns lite trist.
(men mag-känslan bromsade en aning).
Och mitt i allt de där, så är ju Harmoni-mässan, som jag också vill på.
 
Såklart funderar jag ibland,
 - "hur ska jag göra"!!??
Ska jag följa mina ideèr, lr ska jag hålla mej inom "ramarna"!!
 
Tids nog, får jag veta...
        Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0