Hösten fortsätter...

Länge sedan nu!
Och inte vet jag varför!
Förändring.
 
Vad som hänt sen sist:
 
Bengan kom på torsdagen.
Vi gick på Daffys och åt pizza.
Nästa dag, tog jag "ledigt" från träningen, vi var på stan, kollade runt lite. Han köpte en vägglampa till ute-belysningen. Vi tog oxå en fika på stan. Gott å onyttigt.
Annars gjorde vi inte så mycket, slöa & slappa.
 
Röntgen,
Idag var jag på sjukan och gjorde höft & bäcken röntgen.
Det gick snabbt och bra.
Intressant å höra, "om" det är nått. Om det är därifrån smärtan kommer.
Artros alltså!
 
På lördag kom Cilla.
Vi hade bokat in en "mor & dotter" stund.
Härligt att få "egen-tid" och rå om henne ett tag.... alltför sällan.
Jag hade frågat vad hon ville göra, och till svar fick jag,
- En sväng på Lillänge.
- Äta något gott
- Bada
- Stor handla mat
 
Så de gjorde vi.
Shoppa, fika, hämta kina mat & sen hoppa hon i badet.
Resten av tiden slappa vi bara, och åt massa gosaker och umgicks... mys.
På söndag åkte vi till Willys å handlade mat.
 
Bara dansa,
Idag söndag, var jag på 1:a träffen med dans & meditation.
Härligt, annorlunda & avslappnande.
Det hela går ut på, att till musik röra sig som man vill, försöka "släppa loss" (släppa kontrollen),
bara vara i känslan, och dansa.
Sen avslutar vi med avslappning, och meditation.
Härlig upplevelse.
 
Tvättstugan hade jag också idag, tyvärr.
Inte bra, att ha den, då jag ska iväg på annat.
Sen var jag ganska trött efter helgen.
 
Det var den veckan det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0