Helgen mot sitt slut

Ja, nu börjar denna vecka ta slut.
Och jag är mer än nöjd!
 
Kvällens "dans-meditation" "bara dansa", innehöll en guidad dans idag.
Den var bra.
Så skönt, att först dansa, och sen lägga sej å slappna av.
 
Nått som var mindre bra,
jag har "missat" plankan i flera dagar nu, så jag var tvungen att "ta igen" allt idag!
Å de va jobbigt.
Men, stolt klarade jag av det!
Är nu uppe i 19 minuter, inte illa!
 
Jag tog en kvällspromenad också.
Kände för det. Jag har ju suttit inne mest hela dagen.
En härlig sväng.
Friskt och skönt.
 
Så nu ska jag bara avsluta allt för idag.
Krypa ner i bingen, och sova sött.
Och drömma gott
Va rädd om dej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0