Undra vad som händer.... eller inte händer!!

Förändring, förändring, FÖRÄNDRING!
 
Jag som VILLE/BEHÖVDE skriva nästan dagligen förut, har längre inget behov av det.
Konstigt!
Skönt.
 
Jaja, saker händer iaf, även om jag inte skriver.
Så vad har nu hänt...
 
Magsjukan har gått över.
Min lediga/lugna vecka blev lugn... ingen träning, å inte mycket annat heller.
Lämna en tårtbit till pappa, de va "fars-dag".
Läkaren ringde, lugnt med mina höfter. De syntes INGET på röntgen som visade på artros. (så himla skönt).
Men, VAD ÄR DÅ PROBLEMET!!?? Inget, bara ont!
Det är fibron som spökar, Jämt, Överallt!
Dessa "smärt-inpulser/sensorer", Ogilla. OGILLA.
Kommer allt från ryggen??
Ska utredas vidare - Läkar tid till veckan.
Fortsättning följer...
Fick besök & ett fint besked, Ett Nyförlovat par <3 GRATTIS Cilla & Rickard <3 De riktigt strålade om ER.
Var på en Gospel konsert. Härliga toner & rytmer.
Söndagen en liten promenad, ett långt skönt "såp-bad", avrundade veckan och laddar inför en ny.
Den viktigaste är du. Glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0