Seg söndag

Inte många knop idag inte!
Jag vaknade tidigt, (varför), gick upp, fixade kaffe, satt och filosofera ett tag, kröp sen tillbaka i sängen.
Somna om. Låg sen länge och slappa.
 
Fick en idè, jag skulle göra biffar!
Bra att ha klart till veckan och ta med mej. Känner inte för att "kocka" så värst mycket till veckan.
Då ska jag göra annat..
 
Sandra kom, hon gjorde "nyttiga choklad-bollar" & jag gjorde biffar.
(vi provsmaka några biffar till lunch + potatisgratäng). (jag har nog kunnat kryddat lite mer.., men men).
Sandra packa ihop, och drog iväg mot fjällen.
Jag tog en prommis. Skönt att komma ut.
Sen kröp jag ner i ett hett bad, denna gång testade jag "saltet". Få se vad (om) som händer & sker.
 
För övrigt har jag inte gjort så mycket.
Kände att "luften gick ur", de blev lite tomt!
 
Ja, imorgon är det en ny vecka på gång.
Å denna vecka kommer bli annorlunda. Spännande.
 
Känner en stark längtan ,till att KRAMA mina flickor.
(de blir nog så, att när jag får umgås med dem, vill jag som "behålla den känslan", och vara tillsammans. Såklart!)
Ni finns i mitt hjärta. Nära. Alltid. Starkt.
Ni är ljuset <3
Älskar ER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0