Så skönt..

Så himla skönt, att bara ta det lugnt...
 
Igår var jag ju på ACT-träff.
(Hörde ett radio-program och just detta, de var spännande & intressant, bra att höra & bli påmind, om allt!!)
Träffen var bra... vi började med en meditation, så skönt... därefter gick vi igenom veckorna som gått, sen vi sist sågs... tänk vad tiden går. Tog även upp lite nytt.
Gjorde några övningar till... bla. meditation - "lövet & bäcken" (släpp tankarna), "Handen på hjärtat" - till för allt, "händerna för ansiktet" - vad lite/dåligt man ser, kan inte förmedla sig mm.
Fortsätta med övningarna...
 
Idag har jag varit på Dollar en sväng, jag behövde fylla på med ljus + en plåtburk, till mina fröknäcke ;)
Hämtade mitt paket med SOPPOR på vägen hem. Dags för en kort sopp-period.
En sväng till kyrkan, "lunch-konsert",
även en sväng på stan..
Lämnat tillbaka en bok, lånat mera..
Sen har jag städat - golv & tagit fönstren IGEN, på utsidan.
Bakat fröknäcke.
Hämtat hem min BUDDA - lyckta...Å så fin & mysigt.
Så ikväll har jag eldat LJUS över hela lgh.
Mysfaktor till 1000..
Lyssnat till bra musik, både dans-musik & annat... kul.
Samt gjort lite annat.
 
Hoppas på en skön och lång & god sömn..
Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0