Min LEDIGA vecka..

Ja, nu är den igång, min lediga vecka.
Inte blev den som jag tänkt... fast, jag hade ju inte planerat något speciellt.
 
Meningen var i alla fall att INTE träna, och det har jag hållit, hittills.
Att jag skulle ta det betydligare lugnare, och det har jag också gjort.
Hitta på något utöver det vanliga, det har jag även hunnit med.
Så jag får vara nöjd.
 
Fredag = bara slöa.
Lördag - En tur till Åre. Fick se hur Sandra ska bo i vinter. Härligt ställe. Hon lär nog få uppleva massa spännande & trevligt där, Även massa snö & t.o.m. oväder, kan jag tro. En utmaning, ett växande. LYCKA TILL <3
Söndag - En sväng till Skålan. Trevligt. God mat & "födelsetårta". Å barnen växer. Stanna i stan och sov.
Måndag - Nån tur på stan. Alltid lika trist. 
Åter till H-dal. Hälsa på pappa. Och Sofie <3 Hon è så go. Vi prata lite "gammalt".
Tisdag - MAGSJUK! (fick troligtvis det från barnen i Skålan).
Onsdag - Fick åka med Cilla <3 & R till stan.
La mej i badet/somna, la mej i soffan/somna, kröp i säng/somna. Däckad av magsjukan... blä.
Torsdag - Undersökning (återbesök, av ett inte så nöjsamt ärende). Huvva.
 
Ja, så har min lediga vecka sett ut hittills...
Jag har inga större planer... jag mår bättre idag, men känner mej ganska "matt". Ingen matlust, jag har inte änns varit sugen på kaffe! De blir lite yogurt & te. Igår var jag jättesugen på isglass, men nån sån hade jag ju såklart inte.
Huvudet värker, så jag tänker bara fortsätta ta det lugnt..
  Krya på mej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0