Wow vilken dag!

Haha, i morse vaknade jag kl.05!
Jag kunde inte somna om. Så jag klev upp.
Härligt att sitta i tystnaden och intaga första kaffekoppen.
Kröp tillbaka i sängen.
Låg där och bara va...
Lagomt tills de börja vara dags att kliva upp, (vid 07), blev jag trött, och somna om!
 
Sov till och från, fram till halv nio,
skönt.
 
Åt frukost, och gjorde mej iordning för gymmet.
Jag ska basta med Sandra, när hon är klar med sin "kund".
 
Så jag körde mitt träningspass.
Det blev uppvärmning vid roddmaskinen.
Idag körde jag ca. 20 min.
Tänkte på ryggen hela tiden. Satt rakt, kontrollerat & starkt/bra.
Det kändes bättre, än i går. Härligt.
Körde sen lätt igenom ben/armar.
Avsluta med 5 min på trampcykeln!
(den är ingen favorit!!)
 
Blev erbjuden att "prova på" ett core-pass.
Så vi hängde på, båda jag & Sandra. (även fast vi var färdigtränade).
30 min. Bra pass, bra tempo, rörelserna okey, (förutom när jag ska ligga på rygg, med utsträckta ben & i luften, De går inge bra med min svank/rygg då!!).
Fick upp pulsen. Blev lite varm.
Så de kändes skönt.
Kul.
 
SEN va det dags för BASTU!
Å vad skönt.
Nästan så jag somnade.
 
Idag bjöd jag på lunch.
Hade lite rester, de fick duga.
Enkelt & gott.
Å så hallon & vaniljkvarg till efterrätt, mumma.
 
Vi hann slappa i soffan en stund, innan Sandra skulle iväg.
Små prata, om livets gång..
 
Tack gumman, för dina otroligt starka, fina ord.
De värmde en mors hjärta. <3
 
Nu ska jag slappa & njuta av resten av denna fredag!
See You, bajbaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0