Vilken pissMåndag

Helt ur gängorna idag!
Jag är så himla trött på dessa "svajjiga" dagar/stunder.
Att jag ska vara så känslig..
De är så hårfint, skillnaden mellan + & -
Inte lätt då, att finna "möjligheterna" framför hindren!
 
Fast, jag ska prova släpp på alla krav.
Acceptera situationen, och låt de ske, det som sker.
De blir nog bäst så!
 
Solen lös med sin frånvaro idag!
De kändes också trist.
Fast värmen kändes okey.
 
Tog en prommis upp till badet och min bassäng-träning.
Satt en stund innan i skogen, det var skönt.
 
Hade tänkt gå på möte ikväll,
men de visade sig å bli annat!
 
Min käre far,
mådde inte så bra idag.
Så han fick besöka sjukan (akuten) & blev kvar för observation.
Förutom blodsockret som var jätte lågt vid 1:a kollen, var alla andra prover bra.
Men nått beror de ju på!!
Få se imorgon, om de finner nått svar.
 
En skön kvälls promenad hem,
lätt regn & ca. 15 grader varmt.
De kändes härligt.
 
Nu ska jag prova sova,
och smälta dagens bekymmer.
Önskar en bättre dag imorgon.
 
GoNatt / SovGott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0