Vårstädning!

Så var det dags igen!
Tvättstugan och städning.
Lika bra, att köra på.
Och hoppas, att kroppen håller så länge som möjligt!
 
Påsk dukarna skulle bort..
Och byte av gardiner i vardags rummet blev det också.
(upptäcker ännu mera av "sotet" från ventilationen, runt om!)
Fy farao!!
 
(jag haffa vaktmästaren, så han fick se, skiten runtomkring,
+ att han fick lossa på avloppsröret i badkaret).
Han skulle åter igen, ta kontakt med de som ska hit och kolla ventilationen.
 
"Crazy"!!
 
Normal har jag aldrig varit, och kommer aldrig bli heller..
 
Idag fick jag "frispel" och tog några "tok-bilder" på mej själv.
Medans jag ännu hade sminket kvar.
Kände mej så himla lej/trött/obekväm och spattig.
Så jag kände för att avreagera mej,
Kul en stund! 
Haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0