Välkommen sköna Måndag!

Haha, ny vecka och nya tag!!
 
F.r.o.m. idag ska det ske nån sorts inspektion av ventilationen i huset.
Med början kl.08 - och 14 dagar framöver..
Alltså, under dagtid, med folk springades, ut & in i lgh.
Kul!!
Bara å acceptera.
 
Trist väder!
Grått, kallt och regnigt.
Fast, jag känner mej inte så besvärad ändå, av vädret.
De kan bara bli bättre..
 
Träffade Ninna för en Reiki-behandling.
Hon var duktig.
Och massa värme kom till min kropp.
Bäst va ändå, då hon höll mitt huvud. VILKEN FRIHETS-KÄNSLA som kom, HÄRLIGT.
Hon kände också massor då/där.
Jag önskar, att man kunde stanna i denna känsla jämt.
Jag mådde såå bra, under behandlingen.
Skönt.
Tack Ninna.
 
Bad på Reumatiker också.
Idag var det varmt i bassängen. Skönt.
I vattnet gör det inte lika ont, i ljumskar & höfter när jag tränar.
Positivt!
 
Lyxa till med olika mat idag, till lunch & middag.
Inte illa ;)
 
Trött efter allt idag, trist väder, Reiki, och bassäng,
men gick på Al-anon möte iaf.
Och det kändes bra.
Känns alltid bra efter ett sånt möte.
De behövs.
 
Nu ska jag prova (hoppas) få sova bättre inatt.
Det är jobbigt att inte kunna sova hela natten.
Lr vakna för tidigt.
Nattinatt!
 
Å jag ska tänka "Kärlek", "Harmoni" & "Visdom" enl healingen.
De gör mej gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0