Valborgsmässoafton - Sista april

Ja, idag är det den 30 april!
 
Och det har varit ett riktigt "April-väder"!!
Det har kommit snöbyar, temperaturen kröp ner till nästan 0. (knappt 3+ grader på dagen).
Växlande väder under hela dagen.
Huvva!
 
Och onsdag är det.
Men det känns som fredag.
Knepig känsla.
 
Jag hade ingen lust/ lr ork, att gå ut å se nån majbrasa.
(dels är jag rädd för smällare, jag tycker de är obehagligt, och eftersom det va så kallt, vill jag inte gå ut & frysa! Nä fy!!)
 
Jag gjorde en kort/snabb prommis förbi badhusparken, tidigt på kvällen, bara för att se OM det skulle vara nån brasa där ikväll, och det var en liten).
De fick räcka.
 
Jag tillbringade kvällen hemma,
i lugn & ro, som vanligt!
Och det kändes så skönt.
 
Avslutar denna kyliga dag,
med att tacka för Vintern & Hälsar VÅREN VÄLKOMMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0