Undra när den ger up!

Min dator har några år på nacken.
Hur många vet jag inte säkert.
Kanske ca 6 år.
Hur längde de brukar hålla, har jag ingen aning om.
 
Den fungerar, fast den är så otroligt seg.
Den tar väldigt lång tid på sig, för att starta upp.
Och när jag väl kommit "in i den", ja då tar det tid att öppna & byta program/sidor.
(och det har inget med internet/surfen att göra).
 
En vacker dag, händer de väl nått!
Lr rättare sagt "de händer inget", Den startar inte.
 
Den dagen, den sorgen.
 
(PS/ Jag skulle klara mej utan dator, om det inte vore för att jag bet. räkningar / kollar mail mm i den. Eftersom min mobil (smartphonen) inte heller funkar. Och i dagens läge, ska allt skötas via den tekniken. /DS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0