Underbara sol

Kvällen bjöd på mera sol, och början till lite värme!
Så jag packade en fika-väska, tog cykeln och begav mej ner till Storsjön.
Här ska njutas!
 
Bäst att passa på.
 
Jag tog en promenad bortöver skogen.
Det är en härlig och fin sväng.
Mysigt att gå där..
Tyst och lugnt.
 
Jag satte mej på ett ställe,
och bara va!
 
Så himla skönt.
Sjön låg så stilla. Solens strålar glittrade så fint.
Några fåglar hördes där ute..
Och solens strålar värmde så gott.
Ibland è de gott å leva!
 
Jag tog med mej mina kristaller.
Tänkte passa på att "ladda" dem, med ny frisk energi.
Det passade bra, i solskenet.
 
Och sen fick jag njuta av kaffe.
De smakar så gott, med fika i naturen.
 
Jag blev sittandes där, ett par timmar.
De gjorde gott, för kropp & själ <3
 
Eftersom vädret var så härligt,
så rörde det sig en hel del folk utmed stigen.
Så medans jag satt där, passerade det en del folk.
De gick, sprang, cykla.
Någon va ensam, några kom i par och nån hade hund.
Kul å se, att så mycket folk är ute i naturen.
 
Jag cyklade efter stranden hem, bort mot Badhusparken.
Så det blev en härlig tripp.
Laddad med nya härliga energier.
Det känns bra!
      Tack för denna stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0