Slö, slapp & likgilltig!

Nä, så illa è de inte!
 
Men, jag känner mej såå lat.
Har inte tränat nått (nästan), denna vecka!
Helt otroligt!!
 
Gjorde en kort promenad mitt på dagen.
Det är så himla svårt att klä sig. (fryser oftast, å de blåser)
Ömma höfter, stela, onda ljumskar.
Sen har jag haft så himla ont i svanken.
Nått jag upptäckt, är att jag tycker jag har blivit så "svank-ryggig".
Måste fråga sj.gymn vad de kan bero på.
Och fort som bara den, försöka göra nått åt det.
 
Satt en stund vid torget & kolla in lite folk.
Inte så mycket folk ute.
Cirkus "kul & bus" hade nått uppträdande.
 
Slappa i soffan.
 
Tog en cykeltur.
Hamna mitt i cruisingen - massa gamla fina stora bilar for förbi.
Hitta godis på X-tra pris
Såg en motorcykel-polis-jakt av en motorcykelåkare vid nya Ica Kvantum/Lillänge.
 
Sen hände inget mera i dag!
De får räcka.
Imorgon blir de annat..
Spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0