Slappar söndag

Idag lyckades jag sova till halv 8!!
(jag hade visserligen varit vaken nån gång tidigare, men lyckats somna om, utan att kliva upp).
Så det kändes skönt.
Kanske det berodde på mina långa cykeltur igår, med massa frisk luft.
Vem vet!
 
Kaffet & gröten smaka bra.
 
Främmande fick jag.
Vi surra lite allmänt, om en de ena & än de andra.
Sen tog vi en fika på Edenbos.
En räkmacka, de va gott.
 
Sen tog jag en sväng i skogen,
det blev en prommis efter nått elljusspår.
Alltid lika spännande å se, vart jag hamnar!
Jag törs inte vika av spåret, för då kommer jag väl aldrig tillbaka.
Önskar att mitt lokalsinne vore mera tillförlitligt.
 
Jag fick lite energi att rensa bland gamla CD-skivor.
Det blev några gamla godingar kvar.. Lite nostalgi.
Annars ska jag göra mej av med resten. Man lyssnar ju sällan (aldrig).
Och det är bara nått som tar energi.
Rensa i röran.
De è bra för själen de!
 
Halvdant väder.
Många gråa moln på himlen.
I morse regnade det.
Fast just nu, har det börjat skina upp.
Vore trevligt med lite bättre väder.
Man blir ju som lite piggare då!
 
Fast, jag ska försöka vara pigg iaf!
Å kämpa för bättre mående & glädje.
Så de så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0