Skönt med helg!!

Nu ska jag försöka manifestera det jag fick lära mej på föreläsningen om ATTRAKTIONSLAGEN!
 
Så därför säger jag (skriver) ,
Äntligen helg, och det kommer bli en underbar & härlig helg!
 
Jag ska fokusera på det jag VILL HA. (tänka att jag redan har det.)
Jag ska ha drömmar och mål.
Jag ska byta "rutintankarna".
Jag ska undvika ordet "inte".
 
Attraktionslagen kan definieras så här:
Jag attraherar och får in i livet allt som jag ger min uppmärksamhet, fokus och energi till,
oavsett om det är positivt eller negativt.
 
Tankar blir till känslor:
Känslan blir en vibration - som drar till sig energier.
Är jag positiv, får jag positiva energier tillbaka.
Är jag negativ, får jag negativa energier tillbaka.
 
BRA KÄNSLOR GER BRA VIBRATIONER.
 
När jag får det jag vill / önskar, så ska jag "fira". (visa, känna det).
Då kommer attraktionslagen ge mej mera av detta.
 
(om jag inte tycker om det som ser / observerar  - Stanna då upp och fråga dig själv:
"Hur vill jag ha det då?")
 
(Om det dyker upp en negativ känsla. Tänk då så här:
"Tack Känslan", varför kommer du och vad vill du?")
 
Acceptera och släpp sen iväg den..
 
Så när det kommer en jobbig tanke, eller situation,
stanna upp och tänk,
"Vill jag ha det så här"!!
NEJ!!
 
TÄNK ISTÄLLET PÅ "HUR VILL JAG HA DET.
 
 
# Sätt upp mål.
# Tänk "nutid" (att jag redan har det).
# Tänk på det VARJE dag.
# Byt rutin-tankar.
Tänk vad bra de ska bli!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0