Plötsligt HÄNDER det!!

Idag hade jag turen PÅ MIN SIDA!
 
Sofie & Niklas skulle till Häggenås på bilbingo.
Och frågade om jag ville följa med.
 
Såklart ville jag det.
Framför allt ,för att få tillfälle att träffa & umgås med Sofie, och Niklas.
Och dels, för att jag ska komma ut och hitta på något.
Men, önskan att få vinna, drog såklart!
Och denna gång HADE VI TUR, BÅDE JAG & SOFIE.
Vi vann 2 ggr var.
Helt fantastiskt.
 
Och för mej betydde det massor...
 
Vi skämta på vägen dit,
att man oftast är uppåt och glad på väg till bingon, i hopp om att man ska vinna.
Och sen, när man är på väg hem, är man oftast sur & butter, för att man inget vann.
 
Men denna gången fick vi vara glada & lyckliga,
både på väg dit & hem.
 
Å Niklas höll god min han också.
Han fick ju "tuta" iaf! (till oss)
 
TACK MINA FINA UNGDOMAR,
FÖR DENNA GLÄDJANDE TILLSTÄLLNING.
LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0