Nu händer det FÖR mycket!!

Nu känns det som om det snurrar på för fort!
Det har varit för mycket ett tag!
Det känns inge bra, då kroppen börjar speeda iväg.
Och huvudet brinner..
 
Pappa är kvar på sjukan.
Som tur är, har de inte hittat nått fel.
Han "sluddrade" mindre än igår (tisdag).
Och såg inte "påverkad" ut.
Och har full koll på de som händer.
 
Sandra & jag hälsade på.
 
Torsdag, kom de till pappa på AVD och sa, att han skulle få åka hem. På fredag.
Då blev han jätte stressad.
Ringde oss alla, för att "försöka få nån koll på läget".
Jag förstår honom.
 
Jag blev stressad.
Maktlös av att inte kunna styra upp allt! Inte ha kontroll. Hjälplös.
Sitta på fel ställe.
 
(bra att träna på. Släpp allt, och låt de ske...)
 
Mest synd var det om Cilla.
Som på sin lediga dag, fick massa extra att göra, och fixa med.
Telefonen som ringde i omgångar, och de lämnades nya besked varje gång.
 
Undra hur sjukvårds-personalen tänker,
när du gjorde som de gjorde idag!!
 
IPad-kurs
En kort intensiv & intressant kurs.
Mycket bra att veta (om jag nu kommer ihåg det).
 
Besök, mycket bra prat.
Skönt, de behövde jag.
 
Träff med Ninna.
Härlig tjej.
Det ska bli spännande å prova.
Undra om det blir nån skillnad.
 
Jag cyklade till Växtvaruhuset i Odensala.
Köpte kruka & blommor.
Till graven.
 
Attraktions-föreläsning.
De var positivt & bra.
# Tänk på det jag vill ha!
# Bryt rutin tankar
 
Nu è jag svimfärdigt TRÖTT, så det får räcka för idag!!
Tack Cilla, Du är en ÄNGEL <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0