Känslig

FB har ju börjat göra så, att vissa filmklipp visas automatiskt när man "skrollar" förbi.
(jag brukar sällan "klicka" för att kolla på sånt. Är rädd för virus mm).
Men idag startade ett inlägg som jag tittade på,
Å FY VILKET HEMSKT INSLAG!
JAG BÖRJADE GRINA.
SÅ HEMSKT VAR DET!!
FY #### an.
 
Vill inte ens skriva vad de handlade om, för då kommer väl tårarna igen.
Jag kan inte fatta. HUR SJUKA MÄNNISKOR DET FINNS.
Att man bara kan göra så...
Jag skulle ha SPÖAT SKITEN UR KILLEN om jag fått tag på honom!
(jävlar vad stryka han skulle fått).
Å vad arg jag blev!! (när tårarna lagt sig)
 
Sen är jag känslig för övrigt också.
Jag kan tänka på nått, lr se något/läsa, så kommer tårarna.
Å det tycker jag är skönt.
 
Något jag troligtvis gjort hela livet,
är att undvika känslor, för att det har varit för smärtsamt.
 
Inte visa mej svag, ledsen, rädd, arg mm,
jätte dumt!
 
Nä, ut med alla känslor,
man ska visa VAD man känner.
 
Det betyder så mycket.
Det är viktigt att släppa loss sina känslor.
 
Och framför allt,
att tänka på sig själv, och MINA KÄNSLOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0