Fredag!!

Något konstigt händer!!
 
Idag (och även andra dagar)
kan jag känna att jag är "ute och svävar".
Utan att ha koll på vilken dag det är egentligen!!
Och vad jag ska göra/gör.
Och vart jag är på väg.
Och vilken tid det är.
Läskig känsla.
 
Jag är medvetande, men ändå frånvarande.
Flummar bara omkring.
Pratar knepigt.
När jag läser vissa meningar / (vissa gånger) "slarv-läser" jag.... "sluddrar" fram orden!
 
Undra "om" jag håller på bli knäpp på riktigt!!
Kanske hjärnan håller på att "jäsa över".
Haha..
 
Nä, de è nog (som vanligt) ingen fara.
Jag har nog bara för stora krav, på mej själv.
Pressar mej själv, utan anledning.
 
Jag ska ta det lugnt!
Acceptera min situation.
Ta dagen som den kommer.
Och vara nöjd med det som är.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0