Färdig spelat!!

Nu ger jag upp mina försök att vinna på LOTTO!
Jag har under flera år, spelat (för den minsta summan) på en lotto-kupong med joker & bägge dragningarna.
Och det har inte blivit många kronors vinst.
 
Så när jag tog och tänkte till / räkna ut, vad jag spelar för per år, insåg jag att det är på tok att göra sig av med så mycket pengar.
 
För under ett år, har jag spelat bort en del!
 
Bättre å lägga dem i en burk å spara så!
 
Skillnaden nu kommer bli,
att jag inte har "chansen"till en vinst, när jag inte spelar.
"hoppet" försvinner.
 
Det känns lite trist.
 
Jag får ge mej själv en TRISS nån gång (kanske)
och hoppas att "Plötsligt händer det"!!
 
 
(Jag hade ju TUREN sist jag var på BINGO, för då vann jag!)
Kul.
 
Sånt behövs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0