Byte av lgh-dörr

Så var det dags!
Dörren på vid gavel,
och en hantverkare hängandes i dörrkarmen under hela dagen.
Kul, kul..
 
Fick meddelande igår, att de var min tur nu.
Jag skulle plocka bort alla saker/kläder närmast dörren.
Stänga alla ventiler, fönster & dörrar.
 
Haha, dörrar! Finns bara 1 i lgh, och det är in på toan.
(så jag kan förbereda mej på en ännu dammigare lgh!)
Undra vem som ska städa de!!
 
Känns lite konstigt att ha dörren öppen.
Alla som kommer å går i trapphuset, ser rakt in i lgh.
Å bor man då på 1:a vån, går ju alla förbi!
 
Jaja, bara å gilla läget!
 
Hoppas det går fort.
Och att det INTE blir såå dammigt.
 
Förhoppningsvis blir det mindre ljud utifrån trapphuset sen,
med en kraftigare dörr.
 
Ser med glädje & längtan,
fram tills dagen är över, och jag får stänga min nya dörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0