Bio

Lördagen fortsätter leverera!
 
Sofie & Niklas hade planer på bio, efter bilbingon.
Men Niklas hade ingen större lust.
Så han erbjöd mej sin plats.
 
Jag har inget för mej ändå,
så jag kan följa Sofie, om de blir så.
 
Och så blev det.
 
Bio är ju lite speciellt, och jag går alltför sällan.
Så jag tyckte det va en kul chans, att få följa.
 
Kvällens film hette DIVERGENT.
(= avvikelse / skillnad).
Sofie förklara lite snabbt, ungefär vad den handlade om (hon har läst boken).
 
Filmen var bra.
Intressant sett att leva på.
Häftigt att göra ett "test", för att se vart man passar in.
Och när man väl hamnat rätt, funkar det!
 
Ganska smart.
 
Så jag Tackar Sofie & Niklas för en toppen bra dag/kväll,
Att få umgås, spela bingo (och vinna) och sen få gå på bio.
Trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0