Äntligen lite rensning

2:a gången gillt!!
(det började med att jag skulle leta efter en sak, därav städningen).
Bra!
 
Jag är så himla trött på mina garderober.
Fullt överallt, men ändå inga kläder som jag använder!
En del nya. Andra flera år gamla.
Men slänga / rensa, det är inte min grej.
Men idag blev de lite iaf.
Skönt.
 
Varför spara på sånt jag inte använder.
Så himla dumt.
Sen undrar jag, "varför", det överhuvudtaget finns i min ägo!!?
Det är ju inte min stil!!
 
Jag brukar förr alltid ha jeans, som sitter åt. (ogillar det nu).
Tights, (känns som långkalsonger)
Hade några kjolar, (mina ben passar ej i de)
Blusar, (för "fina" damer)
Högklackade skor!! (varför? Jag har redan ont i ryggen!!)
 
Nä, nu vill jag ha "lösa / lediga / luftiga " enkla kläder.
Jag ska bara använda sånt jag känner mej bekväm i,
sen får jag se, vad de blir!
 
Humöret får bestämma.
 
Å mina kläder/skor som jag nu lyckas rensa ur,
hoppas jag kunna sälja för nån krona, på nån loppis.
De skulle kännas bra.
 
(Å den saken jag letade efter idag, den är ännu borta!!)
Fast, jag är nöjd med min insats.
Bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0