1:a Maj Välkommen

1:a Maj, 1-5-2014!
 
(inatt har jag sovit jätte tokigt!)
Och när jag klev upp kl.05 för att inta mitt härliga morgonkaffe,
visade termometern på - 2,5 grader!!
 
Inte så himla härlig & skön första vårdag!
 
Tidig frukost, och sen iväg till gymmet.
Jag var där halv 10.
(jag har gruvat nog många dagar nu, har inte blivit mycket gymmat på slutet).
 
Uppvärmning på cykeln.
Det gick bra för ljumskarna/höften.
Kändes helt okey. Det blev drygt 5 km. (utan belastning).
Sen körde jag lätt axlar/armar.
Några övn. för höfterna på mattan.
Å till slut, lite mage & stretch.
 
Lunch/ (pasta & skinksås, så himla gott, å med vitlök).
 
En kort sväng på stan, bara för att komma ut en stund.
Satt på torget en stund, nått arrangemang ska de tydligen bli där senare, för de va några där å spela & sjöng - uppvärmning).
 
Vilken himla tur, att jag har förberett de mesta inför kvällens middag.
Så jag kan ta det lugnt innan.
Är bara salladen och grädden som ska fixas.
 
Jag har bjudit Jan (bror) och hans tjej på middag ikväll.
Som TACK för att han har hjälpt mej med allt strul/fel på datorn/mobilen.
 
Det blev en enkel middag,
tacopaj, sallad & kladdkaka med tryffel & grädde.
De blev godkänt & uppskattat.
Trevligt.
 
Så nu känner jag mej jättenöjd att jag har fixat detta,
och att de gick bra.
 
Hoppas jag kan sova gott också.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0