Vilodag

Inatt sov jag skitdåligt!
(Somna ganska fort, men vaknade efter en kort stund, ännu lite yr och kunde inte somna om.
Kände mej lite ledsen också).
Mycket knepig natt.
 
Så idag har jag bestämt mej för, att ta det väldigt lugnt.
Låg länge.
Så skönt, att bara ligga, blunda och dra täcket ända upp till öronen.
 
Till slut klev jag upp.
De blev nån sort frukost/lunch blandning.
 
Även fast jag ska "vila",
så tog jag en lång promenad.
Skönt att bara gå, sakta, och utan mål.
Härligt.
Å med musik i öronen, så går de ännu bättre!
Tralla la......
 
Intog soffan sen,
å där blev jag kvar, resten av dagen.
 
Blev akut trött,
somna liggandes i soffan.
Så nu har jag lagt mej för natten, och hoppas att denna natt, blir bättre, än föregående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0