Vilken Lycka

Tack snälla Sofie!
 
Jag hade turen igen, att få skjuts till affären.
Att stor handla är bättre på flera sätt.
Utom att bära hem allt!
 
En matkasse väger oftast en hel del.
Enstaka saker likaså.
Och gör man en vecko/månads handling, så blir det en hel del saker.
 
Och jag för min del,
tycker det är bättre att planera & ha hemma, det jag behöver.
Än att springa på affärn dagligen!
 
Sol!
 
Jag & Sandra gick ut och satte oss i solskenet,
å vad härligt.
Tänk, att solen värmer redan så mycket.
 
En sväng på gymmet
 
Ja, de blev en tur dit också.
En kort uppvärmning, denna gång på cross-maskinen. (svår, för min rygg).
Körde igenom mina "nya" övningar. Mest för att repetera & komma ihåg.
 
Hem och BADA, skönt.
Nu är de helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0