Vilken helg

I fredags vid lunch, när jag kom hem från gymmet, tänkte jag,
"Å vad skönt, nu är det helg och jag kan ta det lugnt och bara göra det jag vill! Och jag behöver inte gå ut föräns på måndag kväll", Skönt.
 
Men, så blev det inte....
 
Fredag tvättstugan, och ut genom porten för att lämna en sak till Sofie.
Sa "Hej" till Niklas & Lina också.
Slötitta på Let`s Dance, gick sen och la mej, trött & nöjd.
 
Lördag, "vilodag" (tänkte ett kort tag, att jag skulle gå å gymma iaf), men kroppen sa NEJ!
Så de blev ett bad ist, sen lite läsa & läxa.
Å så kom Cilla & Rickard.
Senare på kvällen, blev de ju Country "live".
 
Söndag,
En annorlunda gudstjänst, film-visning.
En sann berättelse om en familj i sydafrika. Den var väldigt gripande. (den berörde mej starkt, mina tårar rann)
Jag blev bjuden på "afrikans mat". Men jag tacka nej. (jag hade bestämt mej för att hinna ut i solen).
Hem, snabb lunch + fixa fika.
Sen ner till Badhusparken.
Å såklart, hade solen börjar gömma sig bakom en massa moln!!
Och på isen kunde man inte sitta, de va ingen snö kvar! Utan de va bara svag is!! Huvva.
Hitta iaf en solstol, uppe på land. Drack mitt kaffe, och titta på folk.
De var nån sort familjedag där i helgen. De va några hästar & tre söta alpackor, korvgrillning och musik.
Jag satt ett par timmar, (å blev frusen, trots bra kläder, och inte så kallt).
Hem, prova tina upp mej med en dusch.
Sen blev det middag på kina. Gott. Proppmätt.
Som avslut på denna helg, gick jag till G:a Kyrkan, kände bara för det.
 
Summerar helgen som bra.
Det har hänt en del.
Jag känner mej ganska slut.
Så nu är det dags att avrunda.
Hoppas på en God Natt & En Skön Sömn.
Och en bra kommande vecka
(bara för idag..... har jag gjort så bra jag kan!)
 
Och det är;
GOOD ENOUGH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0