SOL, sol, sol

Såå härligt att vakna,
och se genom persiennen att himlen ser ljusblå ut, och SOLEN skiner!
En härlig syn en tidig morgon.
 
Imorse lyckades jag sova lite längre.
Vaknade till, men struntade i att kliva upp, vände på mej & lyckades somna om.
Så skönt.
 
Fast, jag hann med kaffe innan frukost ändå.
 
Ben-Pass!
Jag tänkte börja använda mina ben också, på gymmet.
Så idag startade jag väldigt försiktigt.
(jag gillar INTE att träna ben, å jag vet inte varför, kanske för mina knän, som är så svaga).
Men, det är därför jag ska prova stärka dem, å se OM de blir mera användbara.
Jaja, lite blev det iaf...
Och det kändes att de var otränade!
 
Efter lunch hann jag med 1 timme drygt i Badhusparken i en solstol,
innan det var dags för kropps-behandling.
 
4:e behl Infrabastu & NugaBest-massage!
Det är så skönt och avkopplande att sitta (ligga) i den infraröda bastun.
Med skön avslappnande musik, och dämpad belysning.
Jag brukar slumra till.... (för att jag behöver de/och för att jag lyckas slappna av).
Massage sängen är inte lika skön.
Visst, de varma stenarna är sköna.
Men själva bänken/sängen å dess rörelse, är inte så gott för min kropp.
På vissa ställen gör det j****ligt ont!
Hoppas de blir bra till slut.
 
En tur med "snabel-draken"!
Huvva vad dammigt de är!!
Jag var bara tvungen att köra en sväng.
Damm & katthår & sand..
 
En solig kvälls promenad!
Bäst att passa på. När solen äntligen skiner.
Jag gick bort till Lidl & ner mot Minnesgärdet, då fick jag solen i ansiktet utefter storsjöstrand.
Innan den gick ner bakom Frösö-berget.
 
Tänk vad ljuset & solen gör mycket!
Ett varmt bad fick avsluta dagen.
 
Det blev tidig kväll idag,
trött & nöjd.
Tack för idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0