Snart slut på denna lördag

Klockan är INTE 10 (22) än, och jag har lagt mej!!
Men vad då, jag è ju trött!!
Å jag gör som jag vill.
Så de så!!
 
Jag har ju fått massa friskluft idag.
Det blev ca 3 timmar nere vid parken i solstolen.
Från början var de ganska mycket moln, men till slut sken det upp.
Och den värmen så skönt.
Och kaffet smakar extra gott ute.
 
Av nån konstig anledning blev jag frusen,
så väl hemma hoppa jag i badet.
Tänk vilket LYX, att kunna krypa ner i ett hett, skönt bad.
Det är såå härligt.
 
Efter middagen blev jag godissugen (det är ju faktiskt lördag).
Så jag tog en prommis bort till Ica Kvantum (den nya).
Köpte såna där tjocka korta kolaremmar + nån bit till, å så choklad.
Å de smaka bra.
 
Sen var det dags att tända lite extra ljus, här & där.
För ikväll skulle man släcka ner allt elektriskt under 1 timma, för våran jord.
Så de gjorde jag.
Mysigt.
 
Jag passade på att meditera en stund.
Passar bra i skenet av alla ljus & tystnaden.
  
 
Och nu blev jag trött.
Så jag har krypit ner i sängen.
Och det känns så bra.
Jag är nöjd & belåten för idag!
 
PS/ Sommartiden börjar inatt.
Så jag har ställt om klockan, så den ska visa rätt tid, i morgon då jag vaknar.
Hoppas mobilen & datorn ställer om sig själv. /DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0