Slöar Söndag!

Vaknade SÅKLART tidigt!
Tror jag var uppe vid 06, och intog mitt första kaffe.
Fast, sen kröp jag tillbaka och somnade om.
Skönt.
 
Nästa gång jag vaknade,
fick jag sällskap av Holly.
Hon ville gosa en stund.
 
Kände mej hungrig.
Upp, fixa gröt. Alltid lika gott.
 
Slötitta på tv.
 
Fick för mej att ta en "söndags promenad".
Trodde det skulle vara en skön tur, men det blåste, och var inte alls så trevligt.
 
Sandra titta in en stund, innan hem färd till S-svall.
 
Och Sofie titta förbi också.
 
Gjorde en liggandes meditation idag.
 
Å nu känner jag mej så där trött igen.
Ska försöka läsa "hem-läxan" om buddhismen/meditation en stund.
 
Imorgon är en nu vecka....
Tack för denna!
God natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0