Rusch

Det rör på sig!
 
I morse vaknade jag kl.04! (väldigt tidigt, väldigt onödigt).
Men jag "tjurlåg" och lyckades somna om.
(ville ju inte kliva upp och stöka med kaffe, då Sandra låg å sov på soffan).
 
Sandra klev upp och gick och träna.
(vid kl.06, å då var inte jag pigg, inte för nån träning iaf!).
 
Sen åt vi frukost TILLSAMMANS,
trevligt.
 
Sandra hade några ärenden på stan,
så jag hängde på.
 
Vi gick också till ett rese bolag,
hörde mej för lite om min "önskan".
Jag har ju nått jag skulle vilja prova.
Kanske dags nu!
 
Vi passade på att luncha TILLSAMMANS också,
de blev på "Sammurai".
Mycket & gott.
 
Vila, och surra lite.
 
Och en liten tur på gymmet.
Jag fick hjälp av Sandra, med några övningar.
 
Min Rehab. Koordinator hörde av sig.
Lämna lite upplysningar mm.
Spännande.
 
Nu är jag ganska trött,
det blev en för mej,
Väldigt Intensiv Dag!
 
Tänker nu slappa under filten i soffan.
Och bara smälta allt,
Och Må gott.
 
Å drömma lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0